maanantai 11. helmikuuta 2013

Musaa

Kun olen niin paljon puhunut siitä että musa on mun juttu, niin ajattelimpa hieman avata teille millaista musiikkia löytyy mun soittolistalta.

Kuuntelen musiikkia paljon fiiliksen mukaan. Jos on hyvä fiilis, niin musa on pirteää, jos huono päivä, niin silloin musakin saa olla ranteita avaavaa. Musiikkimakuni on hyvin laaja ja vaihtelee kausittain. Joskus raskaampi on mielekkäämpää, mutta välillä sitten se tuntuu turhan ahdistavalta. Tällä hetkellä kuuntelen eniten konemusaa. Mutta siihen musiikkiin. Tässä olisi kasa artisteja joita on tullut kulutettua vuosien varrella. Lista on lyhyt, mutta jotain osviittaa. Teen ehkä joskus uuden postauksen sitten muista bändeistä.

Tämän hetken ehdoton ykkönen. Maaliskuussa pääsen kuulemaan livenä ja en jaksa odottaa.
Kitaristina olen tätä saanut treenata ja kyllähän AC/DC on legenda
Glee on yksi lemppareistani. Melkein kaikki biisit on todella hyvin vedettyjä.
Rakastan Tilkkutäkki-levyjä ja vanhat seukkaribiisit on lähellä sydäntä
Ennen kuuntelin kovastikkin goottimusaa, mutta nyt vähän jäänyt taka-alalle. ps. Yksi lemppari sarjoistani on Black Butler.
Uusin löytöni. Rakastan saksankieltä ja tämä jotenkin osuu minuun.
Olipa minulla J-Rock vaihe. Tämä on jäänne sieltä
Train on sopivan leppoisaa
Olen 90-luvun lapsi ja seinäni oli vuorattu Spaissari julisteilla
Sonata taisi olla ensimmäinen heavy bändi johon tykästyin.
Olen käynyt kaksi kertaa katsomassa The Shadowsia ja vaan rakastan niitä.
Ruoska on oikeasti hyvä. Suosittelen kuuntelemaan muita biisejä kuin Mies yli laidan.
No Rammstein <3
Minulla on paljon tämän henkisiä kappaleita. Tykkään melankoliasta ja Damien on yksi niistä jotka tuovat sitä hyvin esille
Tykästyin Brunon monipuolisuuteen heti.
Toinen uusi löytö.

Millaista musaa kuuntelette? Onko tässä listassa jotain mikä herättää tunteita?

Some music I like to listen.

2 kommenttia:

  1. Tuosta löytyy pari munkin suosikkia! Esim. Damien Rice ja AC/DC.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jotenkin tuntui että vaikka tuossa on iso kasa bändejä, niin monta jäi mainitsematta.

      Poista

Pyrin aina vastaamaan viesteihin. Rakentava palaute on kiinnostavaa.