sunnuntai 1. syyskuuta 2013

Neutrogena Visibly clear

Tuotearviointia ihan ilman sponsorointia!

Yhtenä päivänä huomasin naamani taas kukoistavan tavalla josta en ollut iloinen. Olin taas onnistunut pilaamaan kasvojen tasapainon ja mustapäitä oli liikaa. Päätin siis kokeilla pitkästä aikaa jotain ainetta millä niiden tuleminen estyisi.


Neutrogena Visible clear. Merkki että tuote oli mulle aivan tuntematon. Neutrogana oli kyllä aina kiinnostanut kaupan hyllyssä, mutta en ikinä uskaltanut ostaa. No kun ongelma nousi esille, niin päätin uuden merkin laittaa kokeiluun.
Minulla on hieman herkkä iho, jonka takia en edes ajatellut Cleasasilejä tms. Tämäkin epäillytti, mutta päätin antaa mennä. Tuotetta voi käyttää päivittäiseen pesuun tai sitten naamiona. Koostumus on hieman savimainen, mutta pehmeä.
Visible clear tuntuu iholla ensin pehmeältä ja sen jälkeen tulee raikas ja jotenkin virkistävä tunne. Iho on käytön jälkeen minulla rasvaton ja puhdas. Tuote poisti minulta turhan rasvaisuuden ja mustapäitä ei ole enää niin paljoa tullut takaisin. En ole kokeillut vielä naamiona, koska olen käyttänyt nyt tuota muutaman viikon päivittäisessä käytössä. En välttämättä halua edes luopua tuosta kasvojenpesu operaatiossani. Visible clear ei ole meikinpoistoaine (tulee välttää silmien aluetta pestessä), joten käytän tuota aina meikinpesun jälkeen. 

Suosittelen kyllä. Ei varmaan ole mikään kaikista tehokkain, mutta ei ole ainakaan vielä kuivattanut kasvojani liikaa. Voi olla että muutaman viikon kuureina toimii parhainten ja välillä naamiona.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Pyrin aina vastaamaan viesteihin. Rakentava palaute on kiinnostavaa.